جمعه 14 ارديبهشت 1403 - Fri 03 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 166182
    تاریخ انتشار: 09/دي/1398 - 17:41
    جانشین فرمانده کل سپاه

    دشمن برای ۵ دی ماه ‌امسال فتنه‌ بزرگی ‌طراحی کرده بود/ عمق بصیرت ملت ایران در حماسه ۹ دی آشکار شد

    جانشین فرمانده سپاه گفت: در پنج دی ماه امسال دشمن نقشه‌های زیادی برای نظام داشت اما مردم با بصیرت به دشمن و فتنه‌ای که طراحی کرده بود «نه» گفتند.

    دشمن برای ۵ دی ماه ‌امسال فتنه‌ بزرگی ‌طراحی کرده بود/ عمق بصیرت ملت ایران در حماسه ۹ دی آشکار شد

    سردار علی فدوی، صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کرمان اظهار داشت: امروز به مثابه بسیاری از روزهایی است که در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌ها پس از پیروزی انقلاب، مردم با بصیرت به وجود آوردند.

    وی عنوان کرد: امروز یادآور روزی است که غبار فتنه کشور را فرا گرفت اما در نهایت با بصیرت مردم، دل‌های امت مسلمان معطوف به خدا، پیامبر خدا (ص) و سلاله پاکش شد.

    فدوی بیان کرد: برخی افراد خبیث گمان می‌کردند مردم از دین و خدا فاصله گرفته‌اند اما وقتی فتنه‌گری آنها برای مردم مسجل شد، مردم نشان دادند که آنچه برای آنها مطلوب است، دین اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نهم دی واقعه‌ای بود که عمق بصیرت دینی مردم ایران در آن آشکار شد، مردمی که بر اساس همین بصیرت و دلدادگی در مقابل بزرگترین دشمن تاریخ در طول ۴۰ سال ایستادند.

    فدوی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا تاکید کرد: نبرد ایران و آمریکا، نبردی دائمی است و هرگز زمانی نبوده که شیطان بزرگ و هم پیمانانش با ایران اسلامی و ملت آن دشمنی نکنند اما حتی یک بار هم پیش نیامده که آنها بر جبهه انقلاب پیروز شوند.

    جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی به پیروزی‌های انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: چرا این اتفاق افتاده مگر عوامل مادی داشتیم که این پیروزی‌ها پیش آمده؟ آیا ما در توانمندی‌های نظامی به لحاظ دنیوی و مادی جلوتر از دشمنان هستیم یا در تکنولوژی و… از آنها جلوتر هستیم؟

    وی ادامه داد: گر چه آنها در همه چیز از ما جلوتر بوده‌اند اما ما همیشه پیروز بوده‌ایم خود آمریکا اذعان دارد نه تنها در ایران بلکه در جاهایی که طرفداران جمهوری اسلامی هستند آنها به پیروزی رسیده‌اند.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یک روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که با اسلحه به مقابله با ما آمدند اما باز هم ما پیروز بودیم. همچنین در بیشمار مواردی که در خارج از ایران اسلامی آنهایی که نفس انقلاب به آنها خورده بود پیروز شدند در یمن، سوریه، لبنان و عراق هم شاهد پیروزی بودیم.

    وی ادامه داد: از یک طرف ما عوامل مادی و دنیایی شیطان بزرگ را می‌بینیم که از توان نظامی گرفته تا بقیه موارد قابل مقایسه با ما نیست؛ مثلاً در توان عملیات نظامی که یکی از آنها رسانه‌ها هستند که آنها رسانه‌ها را در دست دارند. پس چرا ما در همه شرایط پیروز شدیم این را در مسائل دنیایی نمی‌توان پیدا کرد و حتماً باید به سراغ قرآن رفت.

    فدوی یادآور شد: کل قرآن را که بررسی کنیم ۷۵۰ فایده قرآنی می‌بینیم که وقتی جبهه حق و باطل روبروی هم قرار بگیرد و اگر جبهه حق به تکالیفی که خودش معین کرده عمل کند پیروز خواهد شد بنابراین وقتی جبهه حق در اختیار ما باشد آیا دشمنان ما پیروز خواهند شد؟

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما باید همین طور که در این ۴۱ سال با بصیرتی که خداوند به ما داده و پیروی از ذریه رسول‌الله (ص) بصیرت خودمان را بالا ببریم.

    وی افزود: خدا دل‌های همه مردم را معطوف کرد به آنچه که امام خمینی (ره) می‌خواست و مردم گوش به فرمان بودند چون امام به کلام خدا عمل می‌کرد. همه امت اسلامی بر کلام حقی که خدا گفته است و امام همان را عنوان کرد عمل کردند و انقلاب اسلامی برپا و جلوه‌گر شد.

    فدوی گفت: امت اسلامی ۱۰ سال اول انقلاب را با پیروی و رهبری امام خمینی (ره) و ۳۰ سال به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای که همان روال امام را داشتند، گذراندند و این روند رو به رشدی که خدا اراده کرده را ادامه دادند. اینک می‌توان گفت در خیلی موارد پیشرفت ما قابل مقایسه با دو سال پیش هم نیست.

    وی ابراز داشت: ما در هر زمینه‌ای برای خدا خالصانه پیش رفتیم حتماً موفق بودیم بنابراین آیا ملتی که بر اساس این قابلیت و فهم پای کار رفته و پیروز شده از انقلاب دست بر می‌دارد؟ گر چه در حال حاضر ما در برخی مسائل اقتصادی مشکل داریم اما با تکیه بر وعده خدا حتماً موفق خواهیم شد لذا اگر پای کار برویم حتماً موفقیت‌هایی که خدا اراده کرده برایمان رقم خواهد خورد.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید موید این است که ما پای کار رفتیم اما در هر کاری مسائل اقتصادی باید طبق قائده پیش برویم تا موفق باشیم.

    وی افزود: معتقدم عنایت‌های خدا بعد از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به صورتی است که به زودی شاهد مرتفع شدن مشکلات خواهیم بود زیرا در همه وعده‌های خدا شرط است که اگر بنده به آن شرط عمل کند بهترین‌ها برایمان رقم می‌خورد و خدا به گفته خود عمل می‌کند.

    بصیرت ملت ایران در دنیا بی نظیر است

    فدوی اظهار داشت: خدا را شکر در این ۴۰ سال کمتر زمانی می‌توان این میزان بصیرت را با همه حوادثی که دشمنان اسلام پیش آوردند در هر جای دنیا دید اما در کشور ما در همه موارد این بصیرت ثابت بوده است.

    وی با اشاره به اینکه در فتنه‌ها و شرایط غبار آلود بصیرت بیشتر از وقتی دشمن مقابلمان ایستاده لازم است، افزود: در آبان ماه به نوعی دشمنان ما غافلگیر شدند و زمان نداشتند اما آن شیطنت‌ها و شرارت‌ها را انجام دادند.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان از همان زمان تا ۵ دی فرصت شیطنت داشتند و هجمه فضای مجازی ایجاد کردند. وقتی یک نفر در یک نصف روز در فضای این هجمه‌ها قرار می‌گرفت با خود می‌گفت انقلاب شکست خورده ولی از طرفی بصیرت مردم بسیار زیاد است و دشمنان نتوانستند در این ۴۰ روز بصیرت مردم را بگیرند و عصبانی شدند و ناراحت که چرا مردم به حرف ما گوش نداند عصبانی شدند.

    فدوی ابراز داشت: خدا را شکر که نتیجه این بصیرت ۴۰ ساله را خودمان دیده‌ایم و دیده‌ایم که نداشتن بصیرت چه بر سر امت‌ها خواهد آورد. در گذشته و در حال حاضر هم شاهد آن بوده‌ایم در طول تاریخ از بی بصیرت‌هایی که مردم داشته‌اند خیلی گفته‌اند و از بصیرت مردم در این ۴۰ سال هم خیلی سخن به میان آمده است.

    وی اظهار داشت: امام راحل (ره) فرمود ان‌شاالله انقلاب اسلامی را به دست صاحبش امام زمان می‌دهیم و تا آن زمان حرکت‌های با بصیرت را خودمان مشاهده می‌کنیم زیرا انقلاب اسلامی روال اسلام را دنبال کرده و امام راحل و رهبری هم همین رویه را دنبال کرده‌اند.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بی بصیرتی ما برای خودمان ضرر دارد اما ما پشتوانه بزرگی همچون انقلاب اسلامی، امام، رهبری و شهدا را داریم و این برکت، ولایت و عنایت خداوند را ما داریم.

    وی افزود: ان‌شاالله در سال‌های آتی عنایت خدا را بیشتر خواهیم دید وقتی ۴۰ سال انسان استقامت و مداومت در تبعیت از فرمان خداوند را داشته باشد خداوند به وعده‌اش عمل می‌کند قطعاً تکیه‌گاه خواهد بود.

    جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: مردم ما طی ۴۰ سال هم با عمل، دل و زبانشان به پشتوانه بزرگی دست یافته‌اند و تا آخر می‌توانند بروند و در وعده خدا تخلفی نیست.

    فدوی گفت: کرمان از جمله شهرهایی بود که در ۹ دی جلوه ویژه‌ای داشت ان‌شاالله به پشتوانه شهدا و شجاعت و دلدادگی و بصیرتی که شهدای کرمان همچنان برقرار باشیم و برای خودمان و خودتان بهشت را به ارمغان بیاورید.

    منبع : مهر

    نظرات بینندگان
    نظرات شما